Prezentarea activităților

1. Managementul proiectului

Activitatea va asigura coordonarea, monitorizarea și controlul tuturor subactivităților proiectului, raportat la Planul de management, cererea de finanțare, contractul de finanțare și prevederile aplicabile acestora.

2. Achiziționarea de bunuri și servicii și organizarea logistică

Achiziția de bunuri și servicii include organizarea și desfășurarea achizițiilor, încheierea și monitorizarea contractelor și toate procedurile de raportare către finanțator.

3. Lansarea și diseminarea; Informarea și publicitatea proiectului

4. Pregătirea sediului, informarea potențialilor participanți, preselecția grupului țintă

Subactivitatea vizează campania de informare, care va fi desfășurată de solicitant și de partener, utilizând bazele de date cu potențialii membri ai grupului țintă și canalele de comunicare existente cu aceștia.

5. Desfășurarea cursurilor de formare

Au prioritate la selecție persoanele care au răspuns la chestionarul aferent analizei de nevoi, aceasta fiind precizată încă din momentul desfășurării ei ca o formă de preînscriere (având în vedere că nevoile identificate au fost indicate într-o măsură considerabilă de respondenți și ținând cont că stabilirea amplorii activităților s-a raportat la opțiunile și numărul respondenților).
Vor fi desfășurate 3 cursuri de formare:

Cursurile se vor desfășura în conformitate cu prevederile Metodologiei de formare a solicitantului. Participanții vor fi evaluați și certificați.

6. Desfășurarea conferințelor și a workshopurilor

Vor fi desfășurate două conferințe:

  • Conferința „Contractul colectiv de muncă la nivel de sector: clauze și noi beneficiari” și
  • Conferința „Noua lege a salarizării – probleme și soluții”.

Participanții vor fi evaluați și certificați. Conferințele se vor desfășura conform metodologiei de formare specifice a solicitantului, care este anexă la cererea de finanțare.

Desfășurarea a două workshop-uri și atestarea participării:

7. Elaborarea aplicațiilor IT și instalarea softurilor

  • Elaborarea funcției „Calculul încadrării în limita de 30% aferentă sporurilor și indemnizațiilor”.
  • Realizarea funcției „Formulare standardizate de nominalizare în comisiile de dialog social”.
  • Elaborarea formei actualizate a Calculatorului de salarii.
  • Elaborarea formei actualizate a funcției „Înscriere online membri și gestionarea lor”.
  • Realizarea funcției Consultarea rapidă a reprezentanților sindicatelor membre.

8. Instruirea pentru utilizarea aplicațiilor IT create și a softurilor

9. Sprijin pentru sindicatele membre

Vizează asigurarea coerenței intervențiilor pentru a asigura integrarea sub forma pachetului de servicii de sprijin pentru organizațiile membre.

10. Desfășurarea analizelor

Activitatea participă la realizarea obiectivului PEO, concretizând sprijinirea partenerilor sociali pentru a colecta și analiza informații cu privire la tendințele sectoriale a unor indicatori relevanți pentru piața muncii și dialogul social, contribuind totodată la susținerea centrelor de cercetare ale partenerilor sociali (în speță CCDSS). 

  • Desfășurarea analizei „Calitatea vieții profesionale a angajaților din sănătate”.
  • Efectuarea analizei „Evaluarea anuală nivelului de aplicare a prevederilor contractului”.

11. Desfășurarea campaniilor de conștientizare

Campaniile de conștientizare au ca scop principal creșterea gradului de conștientizare a grupului țintă privind rolul sindicatelor, contribuind totoodată la sporirea apartenentei sindicale prin cresterea numarului de membri de sindicat ai organizațiilor din grupul țintă. Vor fi desfășurate următoarele campanii de conștientizare:

12. Planificarea, organizarea și raportarea activităților; verificarea și certificarea tehnică și financiară